.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار سرمایه‌گذاران را به مازندران فراخواند
شمال نیوز: استاندار مازندران روز شنبه در نشستی با تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف در تهران ، آنها را برای سرمایه‌گذاری پرسود در این استان فراخواند.

استاندار سرمایه‌گذاران را به مازندران فراخواند

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، این نشست با عنوان " توسعه سرمایه گذاری در مازندران " به میزبانی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک صنعت و معدن و با حضور تعدادی از صنعتگران موفق بخش های کشاورزی و صنایع غذایی برگزار شد.

نماینده عالی دولت در مازندران در این نشست قابلیت ها و ظرفیت های کم نظیر استان از جمله زیرساخت های مناسب، همسایگی با بازار کشورهای حاشیه دریای خزر، نیروهای تحصیل کرده با تخصص های مختلف و حضور سالانه بیش از ۳۰ میلیون گردشگر داخلی و خارجی را برای صاحبان صنایع و مدیران ارشد هولدینگ های سرمایه گذاری حاضر در نشست تشریح و برای هرگونه همکاری با آنها جهت رونق تولید در بخش های مختلف مازندران اعلام آمادگی کرد.

حسین زادگان اظهار امیدواری کرد که با توجه به فرصت های بسیار مطلوب سرمایه گذاری از جمله صنایع سنگین نظیر پتروشیمی، فولاد و صنایع تبدیلی مرتبط با کشاورزی و همچنین حوزه بکر گردشگری و دیگر مزیت های استان، حضور سرمایه گذاران مشتاق فعالیت در بخش های مختلف به رونق اقتصادی بیش از پیش مازندران بینجامد.

در این هم اندیشی مدیران و نمایندگان عالی رتبه شرکت های تولیدی صنایع لبنی کاله، مواد غذایی چیکا، زرماکارون، هولدینگ صباجهاد، مواد خوراکی لینا و کمیته ملی روبوکاپ، اساتید دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و مدیرشبکه آموزش صدا و سیما نیز حضور داشتند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.